Elsa 9 man




Tander: 6 stycken!
Vikt: 10-11kg. Vi ska traffa "barnmorskan" pa fredag
Langd: 70cm, typ...
Sager: mammammmammammammmmmammmamama och ibland dadda
Dricker: mycket battre nu. Tar oftast flaskan bade pa morgonen och kvallen, och dricker vatten varje maltid. Hall tummarna for att det haller i sig!
Ater: med gladje. Gillar allt vi provat hittills!
Kryper sedan i lordags!
Skrattar: mycket.
Grater: inte sa mycket, men gnaller desto mer. Om jag lamnar rummet ar det katastrof i nagra sekunder. Om hon sen hor eller ser mig blir hon supergnalling och MASTE komma till mig. Mammas flicka...
Sover: i eget rum nu sen en vecka tillbaka, och darfor MYCKET battre. Pa 8 natter har hon sovit hela natten 5 natter. Inte sa illa pinkat tycker jag!!


Kommentarer:
Postat av: Lovan

fina fina Elsa! Hoppas jag får träffa henne snart! KRam!

2009-10-05 @ 09:15:38
Postat av: Anna i Malmö

Hon är gudomligt söt!!! :)

2009-10-09 @ 11:35:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits