Elsa 10 man

Ja det duggar ju inte tatt med blogginlagg fran mig nufortiden. Men a andra sidan vet jag inte om det ar sa manga som tittar in har langre. Sa det jamnar ju ut sig!

I alla fall - Elsa ar idag 10 manader! Tank! Bara 2 manader till hennes ettarsdag. Helt galet...

Faktarutan:

Tander: 7 stycken!
Vikt: 10kg.
Langd: 75cm, typ...
Sager: mammammmammammammmmmammmamama, ngt som liknar Tova och ibland dadda. Sager ocksa fina ordet BUM.
Dricker: fortfarande OK. Det ar bara nar hon haller pa att fa tander som hon inte tar flaskan
Ater: med gladje. Skulle ata hela tiden om hon fick...
Kryper: fortfarande, och star garna men har inte borjat trana pa att ga annu. Skont tycker jag! :)
Skrattar: mycket.
Grater: inte sa mycket, men gnaller mycket fortfarande
Sover: OK. Sover int ei sin egna sang varje natt, men overvagande. Det far man ju vara glad for...




Har kommer lite bilder fran nar vi var pa Zoo. Elsas forsta gang, hon brydde sig inte sa mycket... Tova var dock i sitt esse saklart!!!













Och sen lite bilder "bara for att":















Kommentarer:
Postat av: Lillan

Hej gumsan!

Fy tusan va sööööta barn du har...vi har! Fy ska man väl inte säga men ja.. Söta är dom o det är bara sååå roligt att få följa dom på bloggen. Hoppas att allt går som det ska där borta o att du har att göra hela tiden?! Ja jag tycker inte att du ska kunna sitta med ditt scrappande o göra fina o vackra kort hela tiden!! hi hi hi Du är så duktig!

Puss på dig o familjen... Lillan

2009-11-05 @ 11:55:22
Postat av: Regina

Jag är här varje dag och kikar :-)



Vilken bild på Elsa!! Två kritvita risgryn och vilka ögonfransar!!!

2009-11-05 @ 12:32:39
Postat av: Anna i Malmö

Jsg kollar fortfarande! Varje dag, tror jag. ;) Och det är alltid lika roligt att få se bilder på dina söta tjejer.



KRAM!

2009-11-05 @ 17:16:20
Postat av: Birgitta (Annas mamma)

Hej Lie!

Det var längesedan vi sågs, men jag hälsar på dig här i stort sett varje dag.

Fortsätt gärna med bloggen för jag tycker det är så roligt att följa dina söta flickor.

Må väl!

2009-11-06 @ 14:03:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits