Svenskbesok

Forst vill jag saga grattis till min kara pappa, av tva anledningar. Den forsta anledningen ar att det ar hans fodelsedag idag, hurra!! Den andra ar att han blivit belonad med "arets uppskattning" i var lilla hemby Tolg (las mer pa www.tolg.nu). Detta ar sa GRYMT valfortjanat, da han under sa MANGA ar gjort sa mycket for hembygden. Hurra igen!!!

Sen undrar ni kanske over titeln? Ja, det var sa att syrrans kompisar har rest runt med sin tvaariga dotter pa NZ i en manad, och de avsluade sin resa med att halsa pa oss. Vi kanner inte varann alls, men det var jattekul att ha dem har. Speciellt for Tova som fick en lekkompis! Tova pratar inte sa mycket svenska nufortiden, men barn behover bevisligen inte prata samma sprak for att ha kul (eller slass om leksaker) tillsammans. De akte till flygplatsen for att gora sin langa resa hem for nagra timmar sen, och Tova var inte alls glad for det... Sotnos...

Bade Tova och Elsa ar forkylda - igen. Tycker sa synd om Elsa speciellt som har sa svart att andas. Men, det ar ju sa livet ar for sma bebisar... Sjalv har jag haft migran ett par dar, men det ar nog pa grund av somnbrist gissar jag. Ar lite piggare ikvall dock, skont!

Hoppas allt ar bra hemma i Sverige, eller var ni befinner er nar ni laser detta. Avslutar med nagra bilder, och en KRAM!

ELSA - vars ogon nu borjar ga fran gra/bla till bruna... :)





MATILDA & TOVA






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits