Elsa 6 man

Oj oj oj vad tiden springer ivag...

Det har varit mycket forkylningar hemma hos oss. Det ar ju vinter och da blir det val mer sant antar jag. Elsa har sin forsta hosta, och Tova ar standigt snuvig. Kelly ar ocksa forkyld mest hela tiden. Jag far en slang da och da, men verkar klara mig bast! Far sova lite battre nu ocksa. Bada barnen sover oftast hela natten, med vissa undantag forstas. Peppar peppar ar val bast att saga...

:)

Annars ar allt som vanligt. Tova har kul och trivs pa dagis. Elsa har fatt sin forsta tand. Hon haller ocksa pa att trottna pa att amma verkar det som, ar inte sa intresserad. Precis som Tova vid samma alder!

Har kommer lite bilder fran var vardag!




















Kommentarer:
Postat av: Lovisa

Kul att se hur ni har det! Ledsen att jag inte kunde prata sist...när kan jag ringa? KRam från Malmö

2009-07-06 @ 10:38:03
Postat av: Regina

Det är kul att se att de faktiskt är lite olika till utseendet, gäller det personligheten också? De är lika söta båda två i alla fall :-)

Hälsa familjen från oss alla, kanske mest Matilda ;-)

2009-07-08 @ 21:06:27
Postat av: Hang - designar bloggar

Vilka söta bilder! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits