Varmt!

Sommaren har kommit hit med besked. Det ar OTROLIGT varmt, dag och natt. Skont men jobbigt om ni forstar vad jag menar?

:)

Onsdag och torsdag forsvann, eftersom jag hade mitt lilla ingrepp pa onsdagen, och igar torsdag repade jag mig sa gott det gick. jag ar fortfarande lite om, men OK!

Idag var det dags for julfest och julkonsert for Tovas "skola". Den holls pa ett inomhuslekland, som hade grymt dalig luftkonditionering... Forst fick barnen springa runt och leka i sann julhysteri (!), sen var det dags for konsert, och sen lunch.

Tova alskar forstas sana har stallen, det gor val alla ungar? Favoriten var "the merry-go-round". Jag har tappat svenska ordet just nu tyvarr...











Rutshkanan var ocksa popular:





Sen var det dags for konsert. Alla ungarna var genomsvetta och helt slut. Detta var den enda bilden jag fick dar Tova syntes. Glad???





Elsa var ocksa med forstas, men hon gillade inte den varma lokalen sa mycket... Kelly kom lagom tills konserten skulle borja, och da somnade hon nojt i hans famn!





Imorgon blir det nog lite julbak igen, och sen ska Tova pa sitt forsta barnkalas! Fullt upp!!


Kram fran oss!

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Karusell ; )



Skönt att det har gått bra, Försök att vila så mycket det går.

Kram

Johanna

2009-12-11 @ 09:57:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits