Rocky Road

Idag gjorde vi godis! Vet inte om vi har Rocky Road i Sverige, jag hade da aldrig provat det innan jag kom hit. Det ar val inte en av mina favoritgodisar, men den ar en av Kellys favoriter och superenkel att gora sa det passade bra for en kitchen novis som mig... :) Dessutom visste jag att Tova skulle alska den!

Tyvarr var Tova inte pa speciellt bra humor pa hela dan, for att underdriva, men vi gjorde vart basta att fa till en rolig dag anda!

Sa har borjade vi:



Och sa har ser det ut i formen:





Ser inte sa hemskt gott ut va? Men den blev faktiskt bra! Till och med maken gav den hogsta betyg, och han ar ganska sa krasen nar det galler godsaker!!

:)

Ska forsoka komma ihag att ta en "genomskuren" bild ocksa...

Jag hade planer pa att gora pepparkaksdeg ikvall, sa att vi kunde baka det imorgon, men jag har grym huvudvark sa det far vara. Far hitta pa nagot annat kul julpyssel imorgon istallet. Kanske nejlikor i apelsiner???

Hej hopp!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits