Elsa 11 man

Tank att det bara ar en manad tills Elsas ettarsdag! Jag sager nog det varje manadsuppdatering, men det ar inte KLOKT vad tiden gar fort!

Elsa mar bra nu, och hon borjar komma in i en hyfsad sovrutin, i alla fall pa natterna. Dagtid vagrar hon fortfarande sova i sin sang.

Hon visar inga tendenser till att "slappa taget" pa riktigt, och vilja ga utan att halla i sig. Nar Tova var lika gammal hade bade Kelly och jag konstant brutna ryggar for att vi gatranade men henne, men Elsa vill inte. Hon vill bara krypa an sa lange, och det gar ju bra tycker vi!

Foto fran idag; jag ar MYCKET trott efter bara 4 timmar somn (mitt eget fel - jag var pa partaj!).




Och blev det ngt pepparkaksbak undrar ni kanske? Japp!!!







Har ingen aning vad det blir for julpyssel imorgon, men nat blir det val. Hur gar det med era julforberedelser???

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits