Inte sa mkt nytt att rapportera

Sa det far bli en kort sammanfattning och lite bilder.

* Elsa blir tre manader pa sondag.

* Tova ar blojfri bade dag och natt sen ett par, tre veckor tillbaka.

* Elsa sover i Tova's "gamla" spjalsang, och Tova sover i ny "stortjejs-sang". Det gar bra. Tova har inte fattat att hon kan ga ur sangen ann. Vi vantar med spanning pa den dagen - NOT!!!

* Det har varit fantastiska fina och soliga dagar pa senaste tiden, men kallare pa natterna. 

* Elsa har borjat suga pa tummen - nar hon kan hitta den!!! Nappen funkar INTE!

* Vi staller om klockorna i helgen, sa det blir nu 10 timmars skillnad mellan Sverige och oss!!

* Elsa vagdes och mattes i onsdags. Hon ar 63.5cm lang och vager 7.35kg.

* Tova vager 15kg! 

:)

* Jag sover valdigt lite, trots att Elsa nu sover mellan 8-10 timmar/natt. Jag ar TROTT JAMT!!

* Elsas ogonfarg ar fortfarande obestambar. Vi tror det gar mot brunt, men de ar liksom graa fortfarande.

* Jag har massa graa har!!!

* Tova trivs jattebra pa dagis, och de kallar henne "chatter box" for att hon pratar oavbrutet nar hon ar dar.


Ja, sa har vi det alltsa!








  





Hej svej LEVERPASTEJ (saknar jag....) !!!

Kommentarer:
Postat av: Lillan

Hej lilla familjen! Himmel så fina kort på änglarna! Jag hoppas att alla mår bra. Kolla upp dina värden gumman så du orkar hänga med ungarna. Här har det blivit lite bättre med Hanna men hon är fortfarande lite febrig, diarré o trött. Men har varit i kontakt med sjukhuset o ska vänta till i morron om det inte blir bättre. Liten Hanna som är dålig. Inte roligt alls. Vi hade ett kanon väder i går så då var vi ute o mös av solen o värmen. Annars är här bara bra.

Massor av kramar till er alla från oss Puss Lillan

2009-04-05 @ 15:29:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits