12 september 2008 - 2 årsdag!

Tank vad tiden gar fort, i alla fall nar det kommer till sana har saker. Idag ar Tova 2 ar!!!

Hon tycker det ar kul att saga "two", men jag tror inte riktigt hon har greppat varfor hon sager det... :)

Vi borjade fira igar kvall med Kellys foraldrar, med middag och smaskig efterratt.



Vaniljkram... Mmmmm... Varfor har jag inte fatt ata det tidigare???



Sen fick hon farforaldrarnas present. Den later MYCKET kan jag lova. Den har typ 8 olika melodier som spelas i halvfalsk ton. Mmmmm... Men Tova alskar den!






Sa har fin var fodelsedagstjejen innan vi akte till dagis idag:



Till eftermiddagsfikat pa dagis hade jag bakat sana har (for forsta gangen i mitt liv!):



Ikvall fick hon sin alsklingsmat sushi till middag, och sen var det dags att oppna presenter fran Sverige! Tack till familjen Andersson, familjen Eriksson och till Gudmor for VARLDENS BASTA PRESENTER!!!









Sen blev det forstas leka doktor till laggdags...



Vi har inget kalas i ar, men pa sondag kommer ett par kompisar pa lunch som garna ville fira Tova. Vilken lyckost va?

KRAM fran oss!!!

Kommentarer:
Postat av: Hannah

Great photos!! (couldn't understand any of the words, so can only comment on the photos, LOL)

The cupcakes look GREAT! Well done!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits