22 oktober 2008

Tova pratar fantastiskt mycket nufortiden. Det blir naturligtvis mest engelska, men det gor ju inget. Idag till exempel, satt vi i sandladan, och det var varmt och skont. Vi hade precis kommit overens om att hon var tvungen att ha solhatt pa huvudet for att inte fa ett "hot head". Da lade hon handen pa mitt ben, och sade med bekymrad blick:

"Are you OK mamma? Are you hot?"

Klart som korvspad. Sa gulligt...

:)

Och sa har sag hon ut igar eftermiddag:



Ganska avslappnad stil...

:)

Ovriga nyheter - "min" bil har pajat ihop och ar pa verkstad (dyrt!!!!!!). Detta innebar lite problems, da jag inte kommer nagonstans - forstas. Sa imorgon vet vi inte om Tova kan ga pa dagis. Kelly aker till jobbet for tidigt, sa han kan inte lamna. Det ar ju forstas OK om hon ar hemma, men det kanns surt att betala nar hon inte ar dar - speciellt nar hon ar frisk!

Anyway...

Jag har borjat plocka sa smatt bland babyklader och grejjer... Jag VET att det ar typ 12 veckor kvar tills bebisen skall komma, men det kanns bra att ga igenom saker redan nu. Jag kommer ju bara bli tyngre (och formodligen ha mer ont) ju narmare jag kommer, och dessutom kommer det snart vara olidligt het sommar igen. Jag ska inte klaga pa varmen an, just nu ar det underbart nar solen visar sig, men jag gissar att jag kommer tycka mindre om den nar jag vager 300kg om nagra veckor...

:)

Det kanns spannande att inte veta vad det blir den har gangen, men krangligare med namn forstas. Vi har pojknamn bestamt, men inte flicknamn. Forslag emottages tacksamt!!

KRAMIS!!!!

Kommentarer:
Postat av: Lillan

Hej gumman! Jag har MÅNGA förslag men för att vara riktigt töntig så ta Renée. Det namnet är ju ledigt nu! ;-)

Cecilia, Moa, Sissela, Emilia, Anna ja listan kan bli lång... Puss saknar dig hjärtat... Lillan

2008-11-13 @ 09:26:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits