12 mars 2008 - Tova 18 manader!

Idag har vi haft spannande saker for oss... Tova har varit pa sin forsta audition!!! Det ska borjas i tid... :)

Nagra av er vet kanske att vi skickade foton till en "talang agency" for drygt ett ar sen. Vi signade upp oss, men sa var det inte mer med det. Vi har inte uppdaterat foton, och vi har inte hort nagot fran dem over huvudtaget. Men sa igar ringde de och sa att hon var bokad pa en audition for en blojreklam om vi var intresserade! Det kan vi val testa tankte vi! Idag var vi pa audition (tog ca 7 minuter) och om en vecka kommer vi fa veta om hon "fatt jobbet". Det var valdigt kul att se hur hon reagerade infor detta! Hon var blyg forst, men sen var hon sig sjalv, med skratt och roliga uttryck! Jattekul! Blir hon inte vald gor ju det inget forstas, men det var kul att vara med om! Sa har fin var hon i svenska klanningen:

image305


Ikvall fick jag ocksa ga ut pa aventyr for omvaxlings skull... Tva svenska mammor ska flytta tillbaks till hemlandet om nagra veckor, sa det var hej da middag. Eftersom det sallan dyker upp foton pa mig har pa bloggen, tankte jag dela med mig av ett av kvallens foton! :) Det ar ocksa sista dagen jag anvander mina gamla glasogon. Tova boxade till mig for nagra veckor sedan, sa jag har fatt inhandla nya. De ar ju over 10 ar mina gamla, sa det var ju pa tiden... Imorgon far jag hamta mina Nya. Spannande!


image306


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits