31 januari 2008

Wow... Tank att jag varit sa duktig och lagt upp en bild varje dag i en manad nu!

:)

Idag traffade vi den "svenska mammagruppen". Vi var val en sa dar 10 mammor, en pappa o massa barn... Sjalvklart glomde jag ta foton... :) Vi stannade inte sa lange, Tova var inte sitt gladaste jag. Hon haller pa att fa ett par tander, jag tror att det ar darfor. Hon var inte pa sarskilt bra humor nar vi val kom hem heller tyvarrr... :)

Kelly har idag jobbat med att bygga om ena altanen. Fattar inte hur han orkar nar det ar sa VARMT! Jag forsokte underhalla Tova sa gott det gick, hon ville ju helst "hjalpa" pappa... :)

Och ja, jag VEEEEEEEEEEEET att jag lovade att lagga upp foton fran vara "fardiga rum". Det kommer... Lovar... Ska bara stada forst!

:)

image252

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits