6 februari 2008 - Waitangi day

Idag ar det Nya Zeelands nationaldag. Den kallas Waitangi day, las varfor har om ni ar intresserade. Jag har aldrig varit pa orten Waitangi, men mor, far & minsta syrran var dar forra aret under deras besok hos oss. Lyxlirare... :)

Min dag borjade med migran, men tack och lov var Kelly hemma och kunde ta hand om lillgrodan. Efter att ha sovit ett par timmar kande jag mig battre, och kunde stada ur rummet i garaget sa att det ar i fin form nar A kommer nasta vecka! Har ocksa stadat kontoret/scraprummet idag, sa jag kanner mig duktig!

Det har ocksa blivit mycket lek med Tova saklart, hon har varit battre med att vara ute idag, men det ar fortfarande inte helt OK. Har kommer ett foto med henne i full fart. Det blev inga superbra kort idag, sa detta far duga!

image259

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits