GOTT NYTT 2009!

Har pa NZ ar det nu bara knappt 1 1/2 timme kvar av 2008. Det har varit en fantastiskt solig och varm dag, men plotsligt ikvall borjade det regna kraftigt. Konstigt...

Vi spenderade eftermiddagen med att atervanda till det hus vi ar mest intresserade av att kopa. For att gora en lang historia kort - huset ar till salu for ca 200 000NZD mindre an vad det egentligen ar vart, for att det har lite lackor och annat som maste fixas enligt lagar och tillordningar. De som ager huset nu har inte rad med det. Sa. Vi har lagt ett bud pa huset, eftersom Kelly och hans pappa formodligen kan fixa detta till ett mycket billigare pris an de flesta andra. INGENTING ar klart, men vi hoppas forstas att vi far kopa detta hus!!! Huset ligger norr om Auckland, i Gulf Harbour, ca 45 minuter fr stan. Langre bort an var vi ar nu alltsa, men omgivningarna ar fantastiska. Ska se om jag kan hitta lite bilder...

Har ar lanken till huset; jag ALSKAR det redan! Det ar ett hus som vi aldrig skulle ha rad med i vanliga fall, tack vare dess "problem" har vi faktiskt rad!

http://www.realestate.co.nz/914205?max_price=400000 Det finns 12 bilder att titta pa, men som vanligt ser man inte allt som finns att se...

Bilderna nedan ar hamtade fr Google.

       
   


Dessa bilder ar mina egna, fr 2005 tror jag...








Vi hoppas som sagt pa det basta, det vore en grymt harlig start pa det nya aret!!!

En annan harlig start ar forstas var BEBIS!!! Nu kommer den snart... Jag uppdaterar alla sa fort jag kan om det...

GOTT SLUT alla mina kara vanner och blogglasare - om jag har nagra kvar... :) Och hoppas ni alla far ett GOTT NYTT AR! Jag tror 2009 kommer bli ett FANTASTISKT ar! Jag har liksom bestamt det...

:)

I borjan pa detta ar hade jag hoppats kunna blogga varje dag, eller flera ganger i veckan. Det blev inte riktigt sa mycket som jag hoppats, men nar jag tittar tillbaka har jag anda i snitt bloggat typ 3-4 ggr i veckan, och det far jag nog vara nojd med. Inga bloggloften for nasta ar, men jag ska forsoka halla er uppdaterade sa ofta jag kan.

STOR KRAM fran fam Maddock!!!

Kommentarer:
Postat av: Birgitta o Ewert (Annas mamma och far) ;-)

Vi önskar dig och din familj ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!

Själva får vi vänta i 13 timmar till - innan det blir dags för nyårssalut.

KRAM!

2008-12-31 @ 11:02:37
Postat av: Regina

Gott nytt!

Vilket hus, väldigt fint, vi kommer absolut och hälsar på ;-) ;-)!!!

Har lite frågor som jag tänkte slänga iväg i ett mail men just nu är det fullt upp med kvällens förberedelser. Här är det ca. 12 timmar kvar av 2008. Får se om de kommer iväg imorgon kanske...för om några dagar lär du ju ha fullt upp med annat än att svara på mina frågor :-).

Happy new year!

2008-12-31 @ 12:16:09
Postat av: hanna

Jättefint hus! urläckert o mysigt, och STORT! Vad är defekterna bestående av? längtar annar efter bebisbilder...! Gott nytt o grattis igen!

2009-01-09 @ 15:35:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits