3 december 2008

Ja, klockan ar kvart over midnatt, sa det ar den 3:e...

Jag kan inte sova. Bebisen sparkar och kranglar nagot vansinningt pa kvallar och natter. Det gar bara inte sova, finns inget satt att bli bekvam. Suck. Bara 5 veckor kvar tills den kommer halla mig vaken pa UTSIDAN istallet...

:)

Sommarvadret tog en paus idag, det har regnat hela dan. Hyfsat varmt anda, det gick att ha klanning minsann! Tova ville ocksa ha klanning, nar hon sag att mamma hade det. Sa det sa.

Annars inte sa mycket nytt att meddela. Jag fortsatter sticka mina fingrar 4grr/dag, och vardena ar OK. Ar tung och otymplig, men det tillhor ju!

Avslutar med en bild pa Tova i sin tvattkorg!!

Vill ocksa skicka en sarskild tanke till minsta systern som har det jobbigt just nu. KRAM!!!!



Kommentarer:
Postat av: Lillan

Nu försöker jag med en liten mening först...Lillan

2008-12-03 @ 12:27:03
Postat av: Lillan

Ok då skriver jag för fjärde gången då... Data krångel. Vi får se hur det går. Jo jag ville som sagt säga att det är bara dagar kvar tills bebben kommer o det kommer att gå JÄTTE bra. Skickar många kommentarer nu så det kommer att se konstigt ut för dig men annars kommer inte allt med. Lillan

2008-12-03 @ 12:29:21
Postat av: Lillan

En annan nyhet från oss är att Behzad o Eva ska ha en liten den 10 juli...Kanon kul tycker jag.

Precis nu snöar det hos oss o Isak leker med lego o allt är tyst o stilla. Hanna som nu inte sover midddag längre, ja hon är ju faktiskt 4,5 månad, har idag med sin mamma bredvid sig sovit i 45 minuter! Kanon! Jag slumrade lite jag med.

Hon är jätte trött men vill inte sova mer än 10-50 minuter. oftast bara 10 minuter. Pust!

Nu sitter hon här vid datorn o kollar på Isak.

Lillan

2008-12-03 @ 12:34:11
Postat av: Lillan

Att du snart ska få en ny liten bebbe måste väl endå vara hur underbart som helst?!

Tova kan bli underbart lugn o harmonisk. Hjälper till o gullar...Eller ja du vet. Jag röstar på det första för det känns mycket bättre! ;-)

Kollar du min msn sida något? Har lagt in nya bilder på Hanna o familjen.

Nu ska Isak o jag fika lite med nybakta lussebullar. Adrian kommer snart hem o sen Jonas. Fullt upp om ca 3 timmar. Så vi ska mysa med tända ljus o fika.

När åker din mamma till NZ? Tänkte haffa henne innan o skicka med lite klappar...

Puss lilla hjärtat ha det så bra som du bara kan så hörs vi snart. Lillan

2008-12-03 @ 12:40:44
Postat av: Vera

Hej!

Kikade in på din blogg av ren nyfikenhet hur livet kan vara på andra sidan jordklotet. Intressant läsning och en fin sida!

Jag ser att du har samma problem som jag, inga svenska bokstäver. Jag använder mig av
www.gate2home.com en väldigt praktisk sida där man kan välja ett svenskt tangnetbord.

Ha det så bra!

/Vera

2008-12-05 @ 10:22:31
URL: http://veraintoscana.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits