24 december 2008

GOD JUL!!!

Har regnar det och ar valdigt trist... :) Hoppas det ar battre julvader var ni an befinner er!!

Vi tjuvstartade julen i mandags da Kellys foraldrar kom over pa julmiddag, eftersom de ar hos Kellys syrra under sjalva julhelgen. Tova fick ett litet kok av dem i julklapp, mycket uppskattat!!!



Sen i eftermiddag fick Tova oppna sina julklappar fran Sverige. Kul kul kul forstas!!! Tack sa JATTEMYCKET till familjen och Gudmor, ni ar verkligen BAST!!



Imorgon nar resten av NZ firar jul kommer vi nog ha en ganska vanlig dag. Hoppas pa finare vader sa att vi kan vara ute lite! A andra sidan ar Tova nojd med att vara inomhus med sina nya leksaker och prylar tror jag... :)

Jag har haft det lite tufft de senaste dagarna, med hogt blodtryck och daliga blodvarden. Om det inte blir battre blir jag mojligen inlagd, och det kanns lite trist sa har i jultider. Men det som sker sker... Huvudsaken ar att jag och bebis mar bra!!

Ta hand om varann i julen, mys och drick lite glogg for mig!!! KRAM!!!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Usch, vad tråkigt att du inte mår bra. Sitter här och tänker på alla krämpor jag drogs med förra året, men det var ju inget som var farligt varken för mig eller Matilda. Hoppas att du slipper ligga på sjukhus - trist ställe att förbereda sig för ny bebis. Håller tummarna för att du mår bättre snart! KRAM!

2008-12-25 @ 17:03:56
Postat av: Lillan

God jul gumman!

Ditt julkort tar vi nästa år... :-(

Tiden räckte inte riktigt till. Julen var precis så där lagom som man vill att den ska vara. Vi åt med familjen sen gick vi in till oss. Öppnade klappar o sen åkte mamma o Flemming kl halv sex. Skönt. Vi satt o mös med ungarna till sent på kvällen. Lugnt o skönt. Hör av dig om du vill ha något speciellt till jul. Ska ut på stan i morron eller över morron. Saknar dig JÄTTE mycket. Sköt om dig så hörs vi snart. Puss o hälsa familjen. Lillan

2008-12-25 @ 19:10:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits