8 april 2008

Idag hade Tova en pappadag. :) Istallet for att vara hos farmor medans jag jobbade gjorde hon massa kul med Kelly - lekpark, McDonalds (!!!), och andra pappiga grejjer. De verkar ha haft en kanondag, forutom att hon inte ville ata. Det ar valdigt ovanligt for att vara Tova. Jag tog febern pa henne nu ikvall, och den var upp i nastan 39, sa formodligen ar det det som ar felet. Hon kanske har ont i halsen ocksa, det vet vi ju inte.

Jag hade inte en lika kul dag. Jag hade en jatteotrevlig kund pa morgonen, som forstorde mitt humor for resten av dagen.

Har kommer i alla fall ett kort pa Tova som busar i sin sang - for det gor man aven om man ar sjuk!!!

image329

Kommentarer:
Postat av: Thomas

Hej hittade din sida och jag undrar om du vet några bra sidor om Nya Zeeland om man funderar att flytta dit? Och vilka vägar man ska ta för att kunna typ söka jobb o bostad mm..
MVH Thomas.....

2008-04-09 @ 10:16:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits