Rapport fran sjukstugan

Japp... Vi ar sjuka, igen... Forst blev Tova ordentligt forkyld natten till sin fodelsedag. Tack o lov hade hon kul anda, det hjalper ju alltid att fa presenter o massa uppmarksamhet... K blev ganska dalig ocksa, med jobbig hosta, jag klarade mig ganska bra dock. Pa lordagen efter Tovas fodelsedag hade vi kalas med vara narmaste kompisar. Det var en harligt solig dag, o Tova hade fantastiskt roligt, med presenter, ballonger o lekkompisar!

Ballonger


Forkylningen holl i sig nagra dagar till, sen kom magsjukan... Den borjade i sondags, o haller glatt pa fortfarande. Inte sa kul. Jag har ocksa kant mig dalig, men mest magknip o feber for min del. Tjoho... Innan jag blev sjuk hann jag o K med en heldag pa stan i lordags, utan Tova. Det var aterigen en harligt solig dag, o vi hamnade pa restaurangen dar syrran jobbar nagra timmar. Ypperligt trevligt!

K & C


Me


Det verkar bli var nu! I helgen staller vi om klockan till sommartid, sa det ar val bra tajmat... :)

Annars inte sa mkt nytt. Tova gar NASTAN. Nagra steg sjalv varje dag, men helst inte. :) Favoritsysselsattningen just nu ar att "lasa". Alfons pekbok ar nummer ett pa listan!

Ja, det var allt fran sjukstugan for denna gangen, KRAM!

Kommentarer:
Postat av: Lillan

Men hallå.. så snygg o fräsch du är då?! Men det är klart bor man i NZ o livet är härligt så förstår jag det.
Ja våren är på väg hos er o vinter är på väg hos oss. Här har det varit riktigt kallt o vi får skrapa rutorna nästan varje morron! Åhhh så tråkigt...
Vi har varit friska en längre tid nu men snart kommer det i stora lass även för oss. Vinter kräksjukan,förkylning,hosta,ont i öronen o halsen, feber o annat roligt. Men peppar peppar har vi klarat oss(bara för att jag skriver detta nu kommer alla i familjen ligga lagom till helgen!).
Dagarna är fina men kalla o än kan man vara ute o leka,promenera o roa sig.

Vår planering inför sommaren 2009 är i full gång. Konto har satts till för sparpengar, siter kollar o folk i vår omgivning frågas o mbästa o billigaste resan till NZ. Jonas är eld o lågor över jakten som han kommer att försvinna till under en vecka där. Han kollar deras siter, chattar o skickar mail till teamet.

Planerna att få en liten bebis innan vi åker till er verkar inte hålla :-(
Kroppen har inte återhämtat sig efter krocken.. väldigt trist men inte så pass att det känns frustrerande.
Går på avspänningkurs,smärthantering o sömnkurs. Ska även tala med en psykolog... Jo det är sant. Jag har verkligen gått in för att fixa mitt inre. Känns jätte nervöst men spännande. Har en sjukgymnast som jag går till o ska nu med honom börja på gymmet i stan.
Så jag är på G kan man säga. Jonas är en klippa en stadig sådan. Utan honom hade det inte blivit lika bra. Tur att jag har honom. Adrian åker till Behzad under höstlovet o kommer att vara där i 9 dgr. Isak ska hämtas av Eivind på fredag o vara där under helgen. Så vi ska vara barn lediga?! Ja det händer väldigt sällan näst intill aldrig. Så på fredag om allt går som det ska åker vi o käkar gott o kollar en film. Känns helt underbart!

Vi var på rått-filmen med ungarna förra helgen..som vi skrattade! Den var hysteriskt rolig.
Vi ska försöka avsätta en ev två gånger i månaden,om det finns pengar,på att gå på bio med pojkarna. Vi alla uppskattar det o Isak är så stor nu att det funkar bra.

Så lilla sångfågel. Jag har min lilla sida som du vet där familjen finns samlad. [email protected]
Ta dig in ngn gång så får du se Yvettes llilla höna Sophia. Himmel som hon växer! Men jag måste säga att konkuransen (tappade bort stavningen?!)om sötaste lilla tjej står lika just nu.

Pussa riktigt mkt på Tova o ge en stor kram till Kelly.
Älskar o saknar dig gumman o hoppas att allt är bra annars med er.. Puss Lillan

2007-10-24 @ 13:00:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits