Vintertid

Nu har vi vintertid = 11 timmars skillnad till Sverige. Det kanns att sommaren ar over, det blaser o regnar o ar allmant trist... Vi hade trots det en harlig dag igar, Tova o jag. Vi traffade andra mammor, pappor o babysar fran var antenatal grupp. Tova tyckte det var hysteriskt roligt att kanna o smaka pa de andra barnen... :) Tror att nagon fick foto pa det, lagger upp det nar jag har det i mailen! Vi tog oss till traffen med farja, o det var ocksa spannande tyckte Tova. Det ar sa harligt nu nar hon reagerar pa ALLT!

Idag har dock varit en gnalligare dag. Tror att det ar tander som spokar...




En liten halsning till J: Er dotter ar ju den mest fantastiska tjejen i varlden, o jag hoppas Tova foljer henne i alla hennes fotspar! Jag saknar er!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits