Bröllopspresenter

Nar vi gifte oss (tre manader sen pa tisdag :)) fick vi forstas fina presenter. Pa fotot nedan samlas tre stycken! Min mor o far & min ena syster gav oss ett ekonomiskt bidrag att kopa ny sang - KING SIZE!!! Saaaaa skon ar den!!! Kellys foraldrar bestamde sig nar de horde detta for att ge oss sanggaveln - o inte vilken sanggavel som helst, Kellys pappa har sjalv gjort den i RIMU-tra som ar native timber har fran NZ. Det betyder att traet ar sakert runt 300 ar. Snygg tycker vi att den ar! Fran familjen W i Dubai fick vi sen ett otroligt fint o fargglatt overkast o tva kuddfodral. Love it! Tova som nu i princip sitter sjalv testade alltihop som ni kan se!

Brollopspresenter



Nar det ar dags for renovering av detta rum kommer det inte vara travaggar langre. Skont... Jag personligen tycker det kanns som att bo i en gillestuga eller bastu. Jag haller ocksa pa att overtyga honom om att tragolv ar battre an heltackningsmatta, men som true kiwi har han svart att forsta det... Han haller sa sakta pa med Tovas rum for tillfallet. Nar det ar klart flyttar hon in dar. Kommer nog kannas markligt for mig att hon sover i ett annat rum!! Sakert skont dock... :)

Tova blev for ovrigt vagd o matt i veckan. Hon ar nu 7,6 starka kilon tung o mater 69 centimeter. Vet inte var hennes langd kommer ifran da bade hennes pappa o mamma ar sa korta! Dessutom har tva sma tander borjat synas, o kannas (!!!) nar jag ammar, vilket jag snart kommer sluta med. Haller pa att trappa ner for fullt.

Dags for lunch for henne nu tror jag.

Kramis!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits