Langesen...

...var det visst sen jag uppdaterade har... Allt gar sin gilla gang, fattar inte vart dagarna tar vagen. Tova vaxer o frodas, otroligt att hon snart ar 10 manader. Ska vaga o mata henne nasta vecka, ska bli spannande! :)

Hennes nya favorithobby ar att gunga, nedan pa gungan vi har satt upp hemma pa altanen. Under tak - det ar trots allt regnigt mest varje dag nu! :)

Gungeligung


Kelly renoverar sa sakta huset, just nu lever vi i tva rum medan han pular med de andra. Lite frustrerande ibland, men det ar ju inte for evigt.

Jag har blivit tillfragad om att vicka i ett band tva ganger i augusti, o jag sade med fruktan i rosten "ja". Det var ju ett tag sen nu, men tankte att det ar en bra utmaning for mig. Har borjat valja sanger nu. Svart... Det ar bara en trio, sa det blir nog inta sa mycket hardrock... :)

Ar resesugen, men ekonomin tillater inga storre utflykter. Vi har pratat om att aka till Wellington eller Christchurch en helg, vi far se. Maste ju tanka pa nya saker nar man nu ska resa med barn!

Tja... Det var val det... :) En bild till; en smajlande Tova. Man kan kanske ana nagra av hennes sex tander pa bilden?

Kram fran oss!


Smiley


 

Kommentarer:
Postat av: nancy

å vilket charmtroll ni har. Kul att se lite av vida värden.Fina kort.
Ha en bra dag


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits