Spa-besok

Igar var det syrrans 20-arsdag, sa jag o Tova tog henne till Waiwera som ligger typ en timme norr om Auckland dar det ligger ett "Thermal Spa". Det luktar lite fis eftersom det ar ett spa byggt pa varma kallor, men det ar det vart!

:)

I en timme fick vi relaxxa i en privat jacuzzi. Tova gillade skarpt att jaga bubblorna o forsoka ata dem. Det gick sadar... Hon gillade ocksa att duscha efterat eftersom duschstralarna masserade skont pa ryggen! Syrran fick massage efter badet, o var nog ganska nojd tror jag.

Bilder nedan pa mig o Tova i jaccuzin, sjalvaste Waiwera o ocksa en bild pa en dreglande Tova nar hon satt i barnstolen forsta gangen. Hon sitter med stod, o kollar intressant pa nar jag o Kelly ater. Snart ar det hennes tur att testa mat... Spannande!

Tank att hon ar 5 manader nasta vecka...


WaiweraI jaccuzinDregel i barnstol

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Önskar att jag hade varit där ju...ni ser ut att ha haft det bra! Du får hälsa systern och gratta! Hälsa den sötaste bebisen också...
Kram!

2007-02-08 @ 22:43:14
Postat av: suz

chaba, hittade dej på bloggportalen,,bland "australiensarna",,jag har precis oxå reggat mej där,,bor i waikato,,passerar du paeroa så titta in!

http://dilutenz.blogspot.com/


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits