Practice makes perfect

De senaste dagarna har det varit ganska soligt mellan regnskurarna... :) Sa da har jag o Tova ga-tranat! Hon gillar det mer an for ett par veckor sen da grejjerna pa marken/golvet var mycket mer intressanta an allt annat. Hon gar absolut inte utan att jag haller henne, men trampar glatt pa om jag hjalper till. Benen gar hit o dit, men det verkar funka hyfsat bra i alla fall! Hon ar sa sot... Dock star hon utan att halla i sig bra o ofta, sa det kanske inte drojer lange innan hon gar sjalv. Eller sa gor det det. Vem vet?

Har kommer i alla fall foton fran varan ga-traning!

Walk 3
Walk 2
Walk 1

Ursakta bildstorleken, vet inte vad som hant. Vi har ny dator, o jag har inte lart mig alla finesser annu! Kram fran oss!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits