Bloggen

Ska jag ha den kvar tycker ni???

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Jag tycker att du ska fortsätta även om det inte blir lika ofta som tidigare. Det är kul med bilderna och att få små uppdateringar om hur ni har det, även om vi hörs på telefon och mejl ändå.
Kram Johanna

2007-08-19 @ 17:39:55
Postat av: Anna i Malmö

Jaaa! För mig som inte har så mycket kontakt med dig på annat sätt är det här ett jättebra sätt att få veta vad som händer med dig och din familj. Och få se lite nya bilder på Tova då och då. ;-)
KRAM!

2007-08-20 @ 13:40:31
Postat av: Anna Wallenten

klart du ska ha den kvar!!! jag gar in ofta och tittar pa goa bilder om ditt liv!! lovar att jag ska skriva fler komentarer...... puss

2007-08-21 @ 14:16:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits