Tova 5 veckor

Idag ar Tova 5 veckor. Det betyder att det bara ar en vecka kvar tills jag far kora bil igen. Tjoho! Har pa NZ far man namligen inte kora bil de forsta 6 veckorna nar man gjort kejsarsnitt. Fint... Men - snart ar jag fri att gora det jag vill nar jag vill - sa lange Tova godkanner det forstas...

:)

Tova har matt lite daligt de senaste dagarna, mycket kraks har det varit... Men - sant ar livet antar jag. Som mor kanner man sig ganska vardelos nar man inte kan fixa magont eller annat bara genom att kramas eller trosta...



Soff-TovaTova 5 veckor


Kommentarer:
Postat av: Börje

Mycket söt bebis ju!!! Jag är säker på att du är en ypperlig moder. VI hörs snart! Kram!

2006-10-17 @ 10:47:06
Postat av: Johanna

Tova är verkligen den finaste lilla tjej man kan tänka sig. Supersöt!!
Jag kan bara säga att kräkperioden går över den också...
Kram Johanna

2006-10-17 @ 19:44:07
Postat av: hanna

Måste instämma med börjessons, vilken liten sötnos! Hon är bedårande! :) Man vill ju komma över och äta upp henne...

Kram till hela familjen!

2006-10-20 @ 10:15:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits