Nastan 26 veckor

26 veckor 226 veckor
Fotona ar fran en mycket spicy lunch idag - darfor ar kinderna rodare an vanligt. Naval...

Japp, tiden gar fort nar man har roligt - for kul ar det nastan jamt med en vilt sparkande bebis i magen! Underbart faktiskt... Ar inne i min sista trimester nu, scary stuff...

Annars ar allt ungefar som vanligt, det regnar o ar kallt mestadels. NZ vinter... Att semestertiderna snart borjar i Sverige kanns offattbart for mig just nu...

:)

Det har varit diskussioner fram o tillbaks om mitt vara eller inte vara kvar pa jobbet har. Mitt kontrakt gar ut sista juni, men det verkar som om jag far ett nytt kontrakt pa nagra veckor till, till mitten av augusti. Har bestamt mig for att inte fira forran kontraktet ar paskrivet dock. Man vet ju aldrig med det har foretaget! Watch this space!


KRAMIS!





Kommentarer:
Postat av: Börje

Var får du alla dina coola tröjor från? Inte för att jag behöver nån men i alla fall...:-)

2006-05-30 @ 17:55:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits