10 flodhästar i en ring

Jag har just kommit hem fran min forsta "aquanatal class". Alltsa vattengympa for oss som har bebisar i magen. Skooooooooont med en pool som mater  +34 grader.

Men - vad nu da? Inte visste jag att jag hade muskler har som jag nu maste rora pa? Det var laaange sen vi jobbade tillsammans Du o jag, larmuskeln!

:)

Mmmm, det var tungt emellanat, o jag ar ju inte direkt vig... Magen ar liksom ivagen ibland, o resten av kroppen ar inte riktigt med pa vad jag forsoker gora. Men det varsta var saklart att ta sig ur poolen. Nar man val ar i den kanner man sig ganska tyngdlos, men HEJ KROPPEN nar man lamnar vattnet. Tyngdlagen antar jag...

:)

Kanner nu att min rygg inte ar helt glad, men hoppas att det forsvinner medsamma, o planerar att ga nasta vecka ocksa. Kan inte tanka annat an att rora pa sig faktiskt kan vara bra!

:)


Flodhäst

Flodhästkramis!


Kommentarer:
Postat av: Johanna

Visst är det så att det är skönt att vara i vattnet, men inte lika kul att ta sig upp. Jag kom att tänka på ett dopp från segelbåt i slutet av åttonde. Jag vet helt enkelt precis vad du menar!
Kram
Johanna

2006-06-02 @ 18:48:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits