Babyshower

Pa NZ har man som i USA tradition att halla "babyshower" for blivande mamma o baby. Idag "overraskades" (det ar svart att halla sana saker hemliga) jag pa lunchen av mina arbetskamrater med en sadan - babyshower alltsa.

:)

De hade satt upp ett litet smargasbord av mat - inklusive choklad som jag inte atit pa ett tag pga hog sockerhalt i blodet, men som jag idag at med gladje da senaste testen visade att jag ar tillbaks pa normala varden! Jag fick oppna massa fina presenter, och sedan testades jag forstas i att byta bloja o klader, o pa att utfora diverse ovningar med "babyn" pa ena armen. Fina fisken... Jag klarade varje test galant forstas...

Bilder nedan:

Babyshower1

Babyshower2

Sa nu vet jag ju precis vad jag har att se fram emot!

KRAMIS!!!






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits