Inget nytt under solen egentligen...

Jag vet - jag har varit VARDELOS pa att uppdatera bloggen, men det ar helt enkelt for att det inte hant sa valdans mycket. Jobb tre dar i veckan, soft de andra fyra. :) Jobbar i o for sig varje dag den har veckan, for det ar superbusy, men...

Har inte ovat sa mycket piano som jag lovade mig sjalv, men det vander kanske...


I helgen akte vi fyra timmar norrut, till Kaitaia, dar Kellys syster med barnaskara bor. Jag menar verkligen barnaskara... Hon har sju barn, varav fem bor med henne, plus minus pojk o flickvanner till dem. Jodasaatt...

Det ar verkligen svart att forsta de val hon har gjort i livet, o det ar svart att sta brecid utan att ha asikter, men... Jag har inte ratt att saga nat, sa vi forsokte bara umgas med ungarna o ha sa kul som mojligt. Ett par bilder fran helgen nedan.

Beach

Vi tillbringade en eftermiddag i "Cable Bay"

Girls

4 av 7 barn...

:)


Blaize

Kelly m sin minsta nephew, Blaize.

Hur som helst, det var en solig o fin helg, o det ar alltid kul med en utflykt!!!


Nu en helt annan sak - visste ni svenskmanniskor att Tuva Novotny har en av huvudrollerna i en Nya Zeelandsk film med premiar nu i februari??? Jag sag just en trailer, tankte att "henne kanner jag igen" o visst - det var Tuva minsann!!! Jag tycker i alla fall att det ar ganksa sa coolt...



Nu ska jag ta mig en valfortjant lunch.
KRAAAAAM!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits