My back is back...

Jag ar tillbaks pa jobbet, 4 timmar om dan har doktorn rekommenderat. Jag har fortfarande ont mest hela tiden, o maste hela tiden byta stallning - sta, sitta, ga, stracka osv... :) Det ar pa satt o vis skont att komma ur huset, men det ar lite laskigt att behova prestera igen nar jag ar radd for att bli samre hela tiden. Tack och lov for smartstillande... :)


Forra torsdan- sondan var jag o Kelly i Sydney. Vi firade 2 ar tillsammans. Imgaine that... :) Det var en bra helg, trots att jag inte riktigt kunde ga omkring sa mycket som jag ville. Det blev mycket mindre shopping an vad jag hade planerat. Men med tanke pa vad min nasta lon kommer hamna pa var det nog lika bra! Det blev ett par harliga middagar vid Darling Harbour o sa kollade vi in Operahuset forstas. Jag var i Sydney innan jag kom hit for drygt tva ar sen, men Kelly hade aldrig varit dar. Det var skont att komma harifran, aven om det bara var over helgen! Fick mig att langta till var nasta resa till Sverige o USA i jul!!!!


I sondags akte A harifran, for gott mer eller mindre. Hon ska nu prova lyckan i Dubai. Jag tror helt klart att hon gjort ratt val, men forstar att det var tungt for henne att aka. Hon har ju bott  har i tre ar! Det ar lange for att vara henne. Personligen kanns det valdigt tungt.  Jag har ju liksom ingen annan forutom Kelly over here... Det ar krangligt att bygga nya vanskaper, att bli nara van med nagon i alla fall. Saknar er darhemma...


Tillbaks till jobbet nu, kramis!
//Annelie

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits