Julafton?

Idag belv jag glatt overraskad nar jag hamtade posten. Jag som ALDRIG far ngt kul i ladan fick idag tva vykort o ett brev fran vanner o familj. WOW!!!! Att fa halsningar fran vanner o familj pa ett eller annat satt ar som att hitta guld for mig. Emailen som duggar in titt som tatt forgyller en hel dag for mig.


Idag ar en glad dag!!!


Jag har i tva dar pysslat med det jag tycker om mest pa jobbget - powerpointpresentationer. SA KUL!!! O jag ar riktigt snitsig om jag far saga det sjalv... :)

Ar ocksa glad att det inte har regnat pa hela dagen - tills nu - nu regnar det igen...

Fick besked idag om att jag accepterats till kursen i Maori, jag borjar min tioveckorsurs pa mandag kvall. Coolt!!

Maste jobba lite nu, kramis!
//Annelie

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits