Flyttades...

...gjordes vara saker igar. Vi hade flera problem...:

1. Jag var inte till mkt hjalp m min daliga rygg, o var dessutom tvungen att jobba mellan ett o fem
2. Kelly var for andra dan i rad sjuk som en tjur med formodad matforgiftning
3. Vi var tvugna att ringa Kellys foraldrar, o det rakade vara hans pappas 50-arsdag
4. Kellys pappa hade dessutom en svar ogoninfektion pa hoger oga
5. Det var tropiska regnstorm-dagen
6. Kellys mamma packade om halften av vara fardigpackade kartonger, sa nu hittar vi ingenting i nya huset
7. Vi hittade inte kartongen med kylvaror forran 11 i formiddags da var flytthjalp stallt just den kartongen langst in i garaget. Det mesta luktade skunk forstas...

Men nu ar alla saker i nya huset, endast dammsugaren o andra stadgrejjer kvar i gamla. (Dammsugaren kommer inte vara till mycket hjalp nar vi val kommer dit o stadar da elen ar avstangd, men i alla fall...)

Kelly ar fortfarande kass, min rygg ar samre, sa f-n vet nar vi ska packa upp. Men det ordnar sig val. :) Imorgon ar det Kellys pappas fodelsedagspartaj, o vi ska spela. Happ stapp flasklapp, det blir kul att se hur det gar. Men forstas, det ar ju inte rock'n'roll om det inte ar lite krangel, eller hur!?!?!?


Fick bild av KAS fran det forflutna haromdagen. Jeezazz vad jag holl pa som tonaring... Aret ar 1985, o vi ar pa klassresa i Goteborg. Jag minns att det regnade mycket, o jag tog en fika med min superfeta fore detta orgellarare...


Skolresa 1985

Snygg stajl...

Skot om er var an i varlden ni befinner er.

Kramis
//Annelie









Kommentarer:
Postat av: Fru Stenberg

Jag har helt förträngt denna händelse. Har vi verkligen varit i Gbg på klassresa? Jag minns ingenting... du var dock rätt cool i din hatt. Jag har visst på mig mina fina rosa byxor som jag sydde i slöjden. Well... Kram till dig!

2005-09-19 @ 11:40:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits