Tva manader...

Tva mander sedan jag gjorde illa mig i ryggen... Tva manader!!! Jag ar fortfarande ganska kass, min rehabilitering har gatt skrammande langsamt! Ska trots det borja jobba full tid nasta vecka. Hall alla tummar o tar fro mig, att jag klarar av det.

Tva mander ocksa - ungefar - inte riktigt - men nastan - tills vi flyger harifran. Tre veckors holiday i USA o SVERIGE! Sa spannande... Jag langtar som ni nog forstatt... :)


Var pa min andra MAORI klass igar. Det var mycket att ta in. Hon var hufsat snall forra lektionen forstar jag nu, for igar kvall var det inga bromsar, fullt os!!!
Vi fick lara oss viktiga fraser sasom:

He whare tei tei tena - det ar ett hogt hus
He pukapuka paku tenei - detta ar en liten bok

Och favoriten for svenskar (kom ihag att "wh" uttalas "f")

He periti porowhita tenei - detta ar en rund tallrik


Ska nog jobba lite nu...

Kramis!
//Annelie♥

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits