Tid...

Nu har vi "daylight savings" har pa NZ, alltsa sommartid typ. Detta betyder att tills Sverige far vintertid ar det 11 timmars skillnad emellan oss. Om nagon undrade alltsa...


Jag borjade ta taget till jobbet idag, grymt! Istallet for att plaga rygg o hjarna med att krypa fram i trafiken i en timma pa morgonen o en timma pa kvallen sitter jag istallet pa pendeltagsliknande tag o laser o lyssnar pa musik. Genialt... Dessutom sparar vi ca $500 i manaden pa det i bensin. Ca 2500SEK, om nagon undrade alltsa... Taget var inte i tid i morse, o tydligen ar det sa det ar. De har inte klurat ut det har med kommunaltrafik i det har landet. Tagen ar forsenade mest hela tiden for att det bara finns ett spar, vilket betyder att taget maste stanna sa fort taget fran andra hallet moter. Ni fattar... Inte sa smart, men sa lange man kommer fram ar det OK - typ... :)


Imorgon borjar jag min Maori kurs, det blev mandagar istallet for tisdagar. Om nagon undrade alltsa...


I helgen lyckades vi antligen fixa tvattmaskinen, tur... Vi hade inte manga rena plagg kvar. Tre veckor utan tvattmaskin satter sina spar!


Bara "75 sleeps" tills vi flyger stora silverfageln harifran!!!

Kramis
//Annelie



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits