Jobb

Det har diskuterats omkring min position har pa jobbet. Foretaget gar inte sa bra, o tjejen som varit mamma-ledig ett ar kommer nu tillbaks o ska jobba heltid vid sidan om mig. SA - jag som inte trivts helt bra har (underdrift) erbjod mig att jobba deltid - typ 3-4 dagar i veckan istallet. Kelly tjanar nog for att jag ska ha mojlighet att gora det. O om jag ar har mindre dagar trivs jag kanske battre? Det kommer i alla fall ga fortare mellan ledigheten...

:)

Imorgon far jag veta om de har nappat pa mitt forslag, eller om jag blir utan jobb helt... Da blir det till att soka nya vagar igen!!!


Om det gar vagen med deltidsforslaget tankte jag forsoka komma igang med musicerandet igen. Pa nat satt. Vet inte hur o var, men nat maste jag ju gora... I'm going CRAAAAAAAZYYY!!!

:)


Idag har jag atit jordgubbar till bade frukost o lunch. Far se vad jag hittar pa till middag...


KRAMIS!
//Annelie




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits