Måndag

Japp, jag var ordentligt trott i morse. SVINKALLT nar jag vaknade upp. Glomde satta igang heatern i sovrummet innan jag somnade. Kom dock i tid till jobbet utan problem. Det brukar ta undefar 1 timma i trafiken att komma till jobbet, men idag ar forsta dan av tva veckors school holidays, sa det var glest med bilar pa motorvagen. Nice...

Det ar typiskt mandag idag. Trakigt gratt utanfor fonstret o allmant trakiga arbetsuppgifter.

 

Gick pa gymet pa lunchen, har inte varit dar pa en hel vecka pga min forkylning, sa det kanns i musklerna nu. Gymet ar i samma byggnad som kontoret, sa det ar i alla fall nara! De har en bra pool o ett underbart spa ocksa... :)

 

Dags att vanda uppmarksamheten tillbaks till jobbet.

 

Regn-kramis

//Annelie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits