Sova...

....kan man gora nar man blir gammal. Det verkar som om min kropp lever efter det mottot just nu. Har inte sovit ordentligt sen i fredags, sa ja har bomullshjarna for tillfallet. Hela huskopar/saljargrejjen snurrar runt i hjarnan, men kul ar det anda... :)

 

L & F ar pa honungsresa pa Azorerna. Hur skont later inte det!!??!! Har ar det idag soligt, med 3-5 plusgrader. KALLT!!!! Fick mess fran L som sa att de kanske kan komma hit om ett ar eller sa, o halsa pa! Det vore hur coolt som helst. Ska forsoka att vara en battre vardinna da. Forra gangen var jag nykar o vardelos. Jag var verkligen det, o jag ver om ursakt for det. Men nar man ar kar sa ar man. Jag ar lika kar nu, men ar forhoppningsvis mer flexibel nu. Tur att vi kant varann sa lange, sa att hon fattar... Sa har lange har vi kant varann:

 

Ettan

1979, sa fiiiiiiiiiiina vi ar!!!!! Luggarna ar sa jamna!!

 

Kramis

//Annelie

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits