Klappat & Klart

Japp, det kan ta en dag att salja ett hus. Normalt tar det nog langre an sa, men vi kom overrens om pris med en kopare pa EN DAG!!!! Man blir helt snurrig...

Idag ar Kelly pa banken o far clearance, o sen ar det knotraktsskrivning som galler. Om allt gar vagen flyttar vi in i nya stallet om fyra - fem veckor skulle jag gissa. FATTA!!!!!! Enormt!!!!!!!!! Puh... Ser fram emot att sova nar allt det har ar over... :)

 

Igar pratade jag med Sverige. :) B o J rapporterade om deras vardag, om barnen, om vannerna, om rantan pa huslan i Sverige (ca2.25% att jamforas med 8-9% pa Nya Zeeland), om x-ets brollop, om pyttipanna o allt daremellan. Det ar ett ar sen jag at pyttipanna senast, riktig svensk pyttipanna.... Det var pa krogen pa Finnhamn med ganget o Kelly. Skargardstrubadurerna lekte sina vanliga lekar o vi bastade pa natten som traditionen bjuder. Kelly o jag pratar ofta om den kvallen, om pyttipannan, om nattbastun o den underbara vanskap vi har i varat gang. Oslagbart...

 

Maste jobba lite..., 'til later...

Kramis

//Annelie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits