Flytt

Det blir flytt, snart!!! Alla ar overens, o kontrakten signas pa mandag. Sa himla coolt... Jag fick sova inatt, mindre stressad over allt nu kan man ana. SKONT! Det blir till att packa jarnet. Raknade ut att detta blir den 25e gangen eller sa som jag flyttar. He he he... Maste gilla att packa o stada va...?

 

Idag har vi rep med ett bandet vi ska spela pa tva fester med senare i ar. Kompisar ihopsatta till ett festband, sa det kommer lata mest skrap, men jag ser fram emot det anda eftersom det ar sa lange sen jag sjong pa riktigt. Tank att jag inte haft en spelning sen fore jul forra aret. Tragiskt... Saknar det jattemycket!!!

 

Ska fortsatta hoppa o skutta over husaffarerna nu, kramis!!!!

//Annelie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits