Fran min lilla lilla lilla horna...

Trots det otroligt lilla space jag har att skapa pa (en tredjedel av vart koksbord!!!) har det blivit nagra LO's o ett gang kort. Det har varit regniga o trakiga dagar, sa det har varit skont att sitta inne med brasan igang, o pyssla!

Tyvarr har det inte kommit in sa manga bidrag till min lilla utmaning, men de som kommit ar ju forstas superfina! Det blir en liten hatt till min vinstdragning! Vinsten ar scrapgrejjer fran NZ varda ungefar 500SEK.

Har kommer mina senaste alster:

Tio

Lista

Maria & Tova

Play



 

Kommentarer
Postat av: Katja

Men kära du vad du har skapat....jag har varit in här flera gånger utan att nåt nytt hänt och nu förstår jag ju varför. Vilket littet gotroll du har där, så söt så det är inte klokt.
Du är duktig på att göra kort du, jag övar fortfarande och det är inte många jag gärna visar upp i bloggen.
Vill tipsa dig om att gå in Svensk scrapbooking och kika på alla utmaningar.
Här i sverige regnar det också hela tiden...scrapväder lltså.
Ha det så bra i helgen.
Kram.

Postat av: Smarre

Åh vad du har varit kreativ! Härligt att se så många fina alster!
Jag hoppas hoppas att jag hinner med till din utmaning nu idag för jag vill verkligen. :-)

2007-07-28 @ 07:45:17
URL: http://mariekarlsson.blogg.se
Postat av: Lilo

Superfint från dig! Än är det inte den sista juli va?? Jag har dina inspirationsbilder sitter uppe på väggen ovanför skrivbordet, hoppas fortfarande hinna! ;)

2007-07-29 @ 12:06:23
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: gunilla/nilla

Lät mysigt med pyssel vid brasan! Jag pysslar mycket för det regnar en hel del men någon brasa har jag inte, blir lite avis på dig! Hur länge kunde man skicka in till din utmaning?
Ha det nu riktigt skönt och hoppas du får bättre väder/Gunilla

2007-07-29 @ 15:12:54
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: sannaf

Ursöta layouter du har gjort!
Och wow så många kort! Du är verkligen duktig!

2007-08-02 @ 21:13:02
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback