Om-scrappat

Nar min make sag mig lagga in alla layoter nedan fragade han vad jag holl pa med... Han kan ingen svenska, sa jag oversatte mitt forsta inlagg for honom. "OK" sa han o sa var det inget med det. I morse kl 5.45 nar han akte till jobbet lade han $40 (ca 200 sek) bredvid sangen o sa "Buy something for your scrapping älskling. I know you want to..."

Do I ever!!!!!!!

Sa det blev mina forsta stamplar o mina forsta brads som inhandlades. Inte en cent kvar!!!

:)

Lycklig ar jag nu!!!

Layouterna nedan ar resultatet, det ar gamla "godingar" som jag scrappat om...

Bada

Prinsessa

4 man

Kommentarer
Postat av: Laila

Så roligt att du hittat denna hobby, så långt bort i världen.
Så fint album Tova får. Lycka till med scrappandet.
Kram från Laila

2007-02-23 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback