And the winner is...

Dragningen i min lilla utmaning ar nu gjord! Skrev namn pa lappar som sedan lades i Tovas lilla mossa. En lapp for varje bidrag.
I lilla mossan


Mannen som ar hemma o malar fick aran att dra vinnaren. Och vinnaren blev....


....trumvirvel......


The winner is:


KATJA!!! 

Grattis!!! Maila Din address till mig sa skickar jag lite Nya Zeelandska godbitar till Dig!

Tack till alla er som hangde pa min utmaning, det var kul att se hur ni inspirerades av Tovas fina klanning!

Kommentarer
Postat av: Lena(lenalandis)

Grattis Katja! Jag har fått världens födelsedags present idag nämligen en digital kamera Canon EOS 400D. Så jag är så glad. Tack för en inspirerande utmaning Annelie, nu ska de tas kort för att sedan kunna scrappa... Ha en trivsam 1 augusti!

Postat av: Katja

ååååååååååååååååååååååååååååh, vad roligt!!!!
Att jag kunde ha sån tur i lotteri det var som....hihi vad spännande.
Superglad är jag.
Lena: Vilken härlig present, jag har en ganska ny kamera (Sony A100), och den följer mig överallt, Grattis på födelsedagen!
Tack Annelie för den roliga tävlingen!
Kram Katja

2007-08-01 @ 14:42:18
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Lilo

GRATTIS Katja! Vad kul att du vann... jag tycker din layout är jättefin!!! =)

2007-08-01 @ 21:08:48
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback