Elsa 18 man

Hej hopp. Lataste bloggaren i varlden har...

:)

Elsa - tjattermoster aven kallad - ar nu 18 manader. Hon ar en glad, springande tjej med underbar humor. Hon sover bra for tillfallet, nattetid i alla fall, och ater allt utom grot, pizza och nudlar. Hon ar en riktig liten papegoja, sa nu har vi TVA dottrar som sager "why?" heeeeeeela tiden! Elsa ar mammas flicka, och det ar ju trevligt, men ibland behover man en paus. Det brukar Elsa inte tycka ar sa kul, speciellt innan laggdags, da ar det BARA mamma som galler.

Else verkar lang, hon har haft klader som Tova hade nar hon var tva ett litet tag nu.

Har kommer ett litet foto pa Elsa, en av de fa dagar som det INTE regnat den senaste manaden:





Med Tova gar allt sin gilla gang. Precis som Elsa ar hon en smart tjej, och froknarna pa forskolan skryter om henne hela tiden. Hon langtar tills hon fyller fem, sa att hon can borja pa "the BIG school"...

Tova var pa bio for forsta gangen forra veckan, hon och jag sag nyaste Shrek-filmen. Mycket spannande forstas!

I vantan pa hennes fyraarsdag da hon kommer fa en cykel av farmor och farfar kopte vi en billig sparkcykel. Vi tranar mest inomhus da hon inte har varldens basta balans - och sa regnar det ju hela tiden!!





Annars? Jag soker jobb - desperat eftersom Kelly knappt har jobb heller, men det gar inte sa bra. Vi ar alla forkylda, och jag ar redan less pa vintern...

Kommentarer:
Postat av: Riham

Vad söta de är!

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 00:23:16
URL: http://smsalåna.nu

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits