Christchurch

Efter snart 7 ar pa Nya Zeeland har jag antligen gjort mitt andra besok pa sydon, och mitt forsta besok i Christchurch. Mesta delen av helgen tillbringade jag med andra scrapbookande galningar, men fick en formiddag pa stan. Har kommer lite bilder:




Vi akte sparvagn genom stan som kandes valdigt europeisk.




Jag har besokt manga kyrkor i min tid, och Christchurch Cathedral kandes aterigen europeisk. Med undantag av den maoriska Jesus-malningen pa ett av fonstrerna, och maori konsten har och dar...




Fore lunch tog vi en promenad i botaniska tradgarden. Mycket mysigt. Sag for forsta gangen en bjork pa NZ!!!


Sa fort jag har laddat ner bilder fran kameran kommer de senaste bilderna pa flickorna, med och utan paskagg i hand...

KRAM!

Kommentarer:
Postat av: Annika Nylande

Jättefina bilder Anneli!! Christchurch e rätt mysigt faktiskt.

kramkram

2010-04-03 @ 08:49:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits