Ho ho?

Ja - har var det tyst lange minsann... :)

Livet ser ju lite annorlunda ut nu, man har inte sa mkt tid over!

Vi mar alla bra, Elsa ar lite forkyld. Storasyster kommer ju hem fran dagis med massa baciller forstas, och vill garna pussa pa munnen. Sa blir det. :) Annars mar Elsa bra. Hon ater och sover och gor allt som hon ska. Barnmorskan var har idag, och var impad over hur mkt Elsa har gatt upp i vikt sen forra veckan. BRA! Jag mar ocksa bra, oforskamt bra faktiskt! Men det ar ju inget att klaga over, det ar bara SKONT att ma bra for en gang skull!! Sover gor jag inte sa mycket, men det var ju inte vantat direkt!

Kelly har ett par sista lediga dagar, sen ska han faktiskt JOBBA i nagra veckor! Yes! Pengar ar bra att ha...

Vi har inte fatt flyttdatum for huset annu, men hoppas att det blir snart. Nasta vecka ska jag forsoka kolla in dagis till Tova. Det ar nog det viktigaste just nu, det andra ordnar sig!

Och imorgon kommer mamma och Catti! Hur coolt ar inte det! De stannar i tre veckor, och jag haller tummar for att det blir fint vader for dem. Tova kommer bli sa lycklig nar hon far se dem. Vi har inte sagt att de kommer, hon kan inte hantera det dar med "sen" eller "imorgon", sa det ar bast att hon far bli overraskad istallet!

Okido, har kommer lite nya foton pa tjejjerna, kram fran oss alla till er alla!!






Kommentarer:
Postat av: Lillan

Hej mina små änglar!

Hur sööööta som helst! Jag var o lämnade lite klappar till Anette o hoppas nu att inte tullen är för hård hänt.. Hoppas att du gillar det.. ;-)

Så livet är som det ska? Gud så skönt. Här är det också bara bra ( läs mellan raderna för man kan inte alltid ha det bra Hmm..)Övervåningen är KLAR!!! Jo det är sant! Äntligen! Så ikväll flyttar Hanna o jag nog upp om jag hinner städa bort allt bygg-damm.

Synd att min lilla ängel inte vill sova någon middag för då hade det liksom varit gjort nu. Men va fan jag har ju tiden på mig.. Festen är ju inte förren den 31/1.

Så njut av mor o syster i alla de dagar dom kan vara där o hoppas att flytten blir då så ni har barnvakt.

Massor av kramar Lillan

2009-01-19 @ 13:09:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits