Dan före dan...

Idag hade Tova sin sista dag pa dagis. Vet inte riktigt hur hon ska klara en hel manad utan, men vi har samlat pa oss lite telefonnummer till favoritkompisarna, sa kanske blir det lite "play dates" under jullovet!

Det kanns inte alls som om det ar julafton imorgon, men a andra sidan kommer den vara ungefar som alla andra dagar. Kelly jobbar, och vi kommer inte fira svensk jul i ar. Det ar bara vi, och det kanns konstigt att ge barnen paket tva dagar, sa det far helt enkelt bli paketoppning pa juldagsmorgonen. Men - a andra sidan ar det julaftonskvall i Sverige nar vi har juldagsmorgon, sa det blir ju ganska bra anda!

Idag har jag stadat jarnet, och slagit in alla julklappar (utom de sista tre som jag inhandlade ikvall). Elsa "hjalpte" mig, och hade kul med snoret i flera timmar efter! Gissar att det kommer bli roligt for henne med alla snoren pa juldagen!





Och ett litet foto pa Tova, pa vag till dagis:





Ikvall tog jag en time out fran alla masten och stok och akte till stranden och bara satt ett par timmar. Det gor under for sjalen kan jag lova!!


Julkramar till alla, hoppas ni njuter av sno och glogg!!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits