Blodigt...

Idag blev det inget julpyssel... Kelly akte for att jobba i morse, vid halv elva ringde han och sa att han var pa vag till akuten - han ahde skurit av halva lillfingertoppen inklusive halva nageln. AJ!!! Mycket blod tydligen... Sa jag hade ingen lust att julpyssla med tjejjerna medans vi vantade pa besked om hur illa allt var.

Tack och lov var det inte sa illa, nageln kommer vaxa tillbaks under ca sex veckor, och saret kommer laka sig sjalvt. Jag kommer fa vara sjukskoterska var tredje dag och byta hans bandage som bla bestar av sjogras!! Coolt...?

Det kommer givetvis paverka hans arbete, eftersom han arbetar med handerna. Det ar saklart lite orovackande, for det ar ju den enda inkomsten han har. Men det ordnar sig val. Det maste det ju gora. Kelly ar ocksa orolig for att hans gitarrspelande kommer paverkas mycket, och det finns det nog risk for. Vi hoppas hoppas att allt kommer losa sig till det basta!

Jag maste anda saga att jag ar LATTAD over hur "liten" hans skada trots allt ar. I hans jobb finns det sa mycket som ar farligt, och som kan ga fel. Detta ar det varsta som hant honom sen vi traffades, och det ar grymt otackt att hora hans berattelse, men det kunde varit mycket varre...

Sa medans vi vantade pa att fa hem varan Kelly, sag det ut sa har:






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits