8 september 2008

Inga goda nyheter i detta inlagg...

Jag ar fortfarande jatteforkyld. Bihaleinflammationen har lugnat sig lite, men jag ar fortfarande tappt, har ont i halsen och hostar. Tova var OK i nagra dagar, men en ny forkylning ar pa G. Hejja dagisbacillerna - eller???

Med Kelly had vi varldens drama i fredags. Han kom hem pa fredag morgon - han hade inte ens hunnit till jobbet da han fick vanda. Han hade SUPERONT i hogersidan pa magen, och kraktes som en liten baby. Efter att jag lamnat Tova pa dagis akte vi in till akuten, och blev dar hela dagen. Njursten blev diagnosen... ONT! Det tog ungefar en timme innan morfinet borjade verka pa honom, sa han var ingen glad kille... Han fick komma hem samma dag, med mediciner, men stenen har inte kommit ut annu. Sa mer smarta att vanta for honom alltsa... Dessutom sag de pa rontgen att det sitter en annu storre sten pa andra sidan, som med storsta sannolikhet kommer vilja komma ut i framtiden. Tjoho...

Ja, och sa var det denna helgen vi skulle fa veta om vi fick huset salt eller inte, och saklart ar svaret INTE. De som vill kopa vart hus hade auktion pa sitt hus i lordags, men salde inte. Suck... Sa nu ar vi tillbaks pa ruta ett, och vi ar inte sa glada over det...

Till raga pa allt ar det sagt att det ska regna HELA veckan. Suck...

Ett par Tova bilder slutligen. Annu ett lekparksfoto, och ett foto fran nar hon hjalper mig packa upp varorna ifran storhandlingen igar! Hon ar stor nu... 2 ar pa fredag!!! Jisses...






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits