24 september 2008

Just nar vi trodde att alla var friska och glada hande det nya grejjer... Tova blev snuvig igen i lordags, och i sondags fick hon feber igen. Dessutom hamnade jag pa sjukhuset pa sondag kvall...

For att gora en lang historia kort - jag fick plotsligt SUPERONT i de nedre regionerna, och trodde nog att bebisen var pa vag ut. V 23! Lite tidigt kanske? Skraj var jag.... Pratade med barnmorskan som sa att jag omedelbart behovde komma till sjukhuset. Sa, vi fick vacka en sovande, sjuk Tova, och kora till sjukhuset. Inte till det narmaste tyvarr, for om det skulle vara sa att bebisen kom ut behovde vi vara dar det finns "neo natal" vard. TACK OCH LOV var det nu inte sa att bebisen var pa vag ut. Forklaringen de gav mig var ngt vag, men formodligen ar det nagot som flyttat pa sig i mitt backenben, och det var/ar det som gor sa #Q*^%Q*& ont!!! Lakaren sa att om jag har otur kommer jag ha sa har ont tills barnet kommer. Mmmmm...

MEN - idag nar jag bojde mig ner for att plocka upp en leksak "klickade det till" i backenbenet pa mig, och plotsligt hade jag lite mindre ont! Missforsta mig inte, jag har fortfarande jakligt ont, men det blev plostligt lite battre! Hurra!!! Det finns hopp om att det kanske kan bli annu lite battre snart!!!

Ja, det har varit lite tufft de senaste dagarna, sa jag hoppas verkligen att det ger med sig snart... Jag har fatt remiss till sjukgymnast for att prova ut ett balte, och sa ska jag kolla om jag kan hitta ngn som kan gora akupunktur pa mig. Problemet ar att sant ar VALDIGT dyrt har pa NZ, sa vi far se om vi har rad...

Tova ar ngt battre, och kommer ga pa dagis imorgon om hon inte plotsligt far mer feber. Idag var hon mestadels pa bra humor, och hade mycket spring i benen... Bildbevis nedan. Tack till kusinerna som gav henne dessa UNDERBARA klader i fodelsedagspresent, de passar henne perfekt!!


Kommentarer:
Postat av: Lovisa

Så där får du ju inte hålla på och skrämmas! MAssa kramar till dig och familjen!

2008-09-25 @ 09:32:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits