1 september 2008

Ja, det har varit tyst ett tag har pa bloggen igen. Vi har varit SA sjuka. Varst har jag varit faktiskt, och jag ar fortfarande dalig. Hosta, snuva och 40 graders feber, som sen blev bihaleinflammation. Det har varit jobbigt som bara den... Ingen somn, OTROLIGT ont, och ingen lindring i sikte. Det finns helt enkelt inga mediciner har pa NZ som jag far ta nar jag ar gravid. Inte ens nasspray!!! Fatta vad jobbigt det ar nar man har bihaleinflammation!!! Nar man dessutom maste ta hand om en trotsdotter med oroninflammation, och en hostande make blir det tungt. Skulle kunna klaga mera, men det far val racka for nu... Kanske...

Slanger in ett grattis till Anders och Hanna som valkomnade Beata till sin familj forra veckan. Tjoho!!!

Vi har varit och tittat pa hus i helgen som gick. Helgen som kommer far vi veta om vi salt vart hus eller inte, och vi vill ha en ide om det finns ngt hus darute som vi vill/kan kopa. Inte sa manga direkt... Vi far se hur allt gar. Det ar en jobbig vantan...

Kelly har jobb for tillfallet, och det ar skont. Lite trygghet for omvaxlings skull!! Nu vill vi bara att det ska sluta regna! Det ar tydligen nu varen ska borja har pa NZ, men jag vet inte jag... Det kanns inte sarskilt varigt annu!

Ett par foton avslutningsvis. Tva fran i sondags nar vi besokte en lekpark i narheten av hus vi kollade pa, och ett fran ikvall nar Tova bestamde sig for att hon ville ga ut och leka 5 minuter innan laggdags!!!









Kommentarer:
Postat av: Ingela

Vem hade roligast i lekparken? Ser ut som det kan bli oavgjort...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits